FANDOM

Charlie
Charlie
Kişilik
Nesil

Koca ayak

Cinsiyet

Erkek

Özellikleri
Saç Rengi

Koyu solgun yeşil

Göz Rengi

Siyah

Kişisel Durumu
Durum

Yaşıyor

Arkadşalar

Grizzly
Panda
Ice Bear
Snake

Medya
İlk Bölüm

"Charlie"

Seslendirmen

Jason Lee

Charlie bir kocaayaktır ve Cartoon Network dizilerinden We Bear Bears'da görülen önemli bir karakterdir.

Görünüm Edit

Charlie, insana benzeyen bir koca ayaktır. Elleri ve ayakları dışında vücudunu bütünüyle kaplayan bir kürkü var. Tüylerinin bir kısmı bıyık şeklinde ağzının üstünden sarkar.

Kişilik Edit

Açıkça söylemediğin zaman hiçbir şeyi anlamayan o arkadaş var ya? İşte o Charlie. Ayı kardeşlerle ev paylaşma sitesinde tanışır ve hafta sonu onlarda kalır. Charlie ayıların gördüğü en kötü misafirdir ve evi neredeyse başlarına yıkar.

Charlie efsanevi bir yaratıktır. Birçok avcı ve fotoğrafçı onun bir görüntüsünü yakalamak için uğraşmaktadır. Bu yüzden insanlardan ve fotoğraf çekebilen her şeyden korkar. Buna rağmen tanıdığı her hayvana karşı oldukça arkadaş canlısıdır. Ayrıca ayılarla takılmayı o kadar çok ister ki onlar için yalandan bir parti bile düzenler.

İlişkiler Edit

Grizzly Bear Edit

Charlie'ye karşı en hoşgörülü olan Grizzly'dir, çünkü ona sinirlenip bağırmayan tek karakter odur. Yine de onu çok sevdiği de söylenemez, sadece misafirperverliği bozmamak adına Charlie'ye kibar davranır.

Panda Bear Edit

Panda Charlie'den pek hoşlanmaz ama onu ve kardeşlerini mutlu etmeye çalıştığını da bilir.

Ice Bear Edit

Ice Bear, pasaklı olduğu ve ortalığı dağıttığı için ilk başta Charlie'yi hiç sevmez. Charlie'nin davranışları Ice Bear'ı rahatsız eder. Ancak "Charlie Ball" bölümünde ona ısınmaya başlar, çünkü Panda yaralandığında onun yerine Charlie'nin takıma girmesi ve basketbolu iyi oynaması Ice Bear'ın hoşuna gider.

Snake Edit

Charlie ve yılan (snake) iyi anlaşırlar. Charlie, ayı kardeşlere parti düzenlediği gün yiyecek aramaya çıktığında yılanla tanışır ve onu da partiye götürür. Yemek bulamayınca da ayıların evine gidip pizza sipariş ederler. Ancak yılan Charlie'nin ayılar için hazırladığı yiyecek heykellerini yediği için araları açılır. Bir süre sonra birkaç avcı Charlie'yi görüp fotoğraf çekmek üzereyken yılan onları korkutur ve böylece barışırlar.

Önemsiz Şeyler Edit

  • Charlie, dizinin girişinde ayılarla birlikte ormanda yürürken kısaca görülür.
  • Charlie'nin tasarımı Dr. Seuss'un kitaplarındaki karakterlere benzer.

Hayvan Bilimi Edit

  • Koca ayak efsanevi bir hayvandır, yani var olduğu düşünülüyor ama varlığı kanıtlanmadı veya bilimsel olarak belgelenmedi.
  • Koca ayağın diğer adı Yeti'dir.